piątek, 28 lutego 2014

Przyleciał do mnie anioł!

Wprost z DAT (Dom Aukcyjny Tymianek's) i Pastelowego Kurnika, stworzony przez Anetę Godyń ze stowarzyszenia StellaPolaris (inne jej cudeńka na stronie www.stellapolaris.org.pl). 
Jak przystało na istotę skrzydlatą, szybko pokonał drogę do Wrocławia i już wita gości, którzy wchodzą za moje drzwi - te prawdziwe, drewniane, domowe. 








Zachęcam do szukania skarbów w DAT, do licytowania i do wspomagania w ten sposób działań Ori, która niestrudzenie ratuje psie bidy, a na to potrzebne są fundusze. 
Myślę, że posiadanie przedmiotów z DAT jest bardzo trendy, tak jak i rozpowszechnianie wszem wobec haseł: 

Cuda-Wianki na Tymianki!
Pokochaj Tymianki, daj cosik u Hanki.

Anioł jest prześliczny, jestem rozanielona, że go wylicytowałam i szczęśliwa, że będzie strzegł moich progów, mimo że bardziej niż w niebiańskie wierzę w ludzkie anioły chodzące po ziemi i robiące te pozornie małe, dobre rzeczy, jak np. założenie Domu Aukcyjnego Tymianek's

Z anielskim pozdrowieniem:

PODPIS

20 komentarzy:

  1. A jestem pierwsza!!!!
    Mój janiołek też dotarł!!!! Śliczny jest, taki psi. I ja zachęcam do odwiedzenia DAT, jest mnóstwo fajnych drobiazgów do nabycia, a kaska zasili psie miski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zaszkodzi zdać się i na anielską pomoc :) Anielica z kotem - piękna :) Niech dobrze pilnuje Was i Waszego zwierzyńca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękność ;D Zajrzałam, jestem pod wrażeniem ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Działamy, targujemy, wspomagamy "nasze" psiska;) Anioł przecudny;) Mnemo buchnęła mi psiego:-( Ale nic to, jeszcze ja jej coś sprzątnę sprzed nosa;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak to jest, ze wielka aukcja jest w koncu miesiaca a tu juz rabniete rzeczy sa ??? mozna sie pchac i wpychac??? ha?? to ja lece sie pchac. ;P

      Usuń
  5. Nie turbujcie się, anioły jeszcze będą, dacie czadu podczas licytacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. GosiAnko, on był Tobie przeznaczony - pięknie wpasował się w Twoje drzwi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny AniOŁ i Pikne drzwi, mam nadzieję że kidyścik za nimi stanę :)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  8. O, proszę, Anioł przegonił strusia! Pięknie Ci ten anioł pasuje, nawet kolorystycznie jest taki gosioankowy. Pani Aneta od Aniołów też wygląda jak anioł, podejrzałam to na stronie StellaPolaris.
    Bardzo Ci dziękuję za reklamę Domu Aukcyjnego Dzikiej Kury! Dobro jest naprawdę zaraźliwe, to nie jest slogan. Pozwolę sobie przy okazji zaprosic i poprosić o udział w aukcji zaglądające tu Artystki. Wielka aukcja odbędzie się 28-29 marca, szykujemy łupy, fanty i arcydzieła wszelakie.
    A ja zebraną sumę wydam błyskawicznie na kocie i psie Tymianki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny Anioł. Idę zobaczyć, bo też chcę takiego, albo troszkę innego, u mnie cała ściana i półka w aniołach, każdy inny... :) A z L

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Anioł !!! Był Anioł z psem, z kotem poczekam może będzie z kaczką:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Podłączam się do Twojej myśli, Vikuniu. Bardzo pasuje. :)

      Usuń
  12. Piekny Anioł, wart takich pieknych drzwi:) polecialam pod wskazany adres popatrzeć na te rzeczy do licytacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Energetyczny Anioł, mocna ochrona domu. i zdobyty w szczytnym celu.

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...